facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Koleksiyoncu

Açıklama

: Kumar borcunu ödemek için çalıştığı evi soymaya karar vermiştir. Gece evde kimsenin olmadığını düşünerek gizlice girer fakat evde piskopat bir katil ev hakını esir almıştır. Piskopat katille karşı karşıya kalan adam Esirleri kurtarabilmek için elinden gelenin fazlasını yapmak zorundadır.

İzleme
: 118.534
Tarih
: 16 Nisan 2013
Ekleyen
: admin
Kategori
: Gerilim Filmleri, Korku Filmleri
Etiketler
:

"Koleksiyoncu" için 22 yorum yapılmış (Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. i-mehmet i-mehmet Mayıs 24th, 2013 at 19:55

    film gerçekten umduğumdan daha güzel olmuş ama sonu kötü bitti o biraz üzücü(kötü derken kalite açısından değil)

  2. enes enes Haziran 18th, 2013 at 00:26

    harika bi film
    kesinlikle tavsiye ederim
    admin teşekkürler :)

  3. Muhammet Muhammet Haziran 21st, 2013 at 18:34

    Arkadaşlar GüzelFilm +18 üstüdür yani fazla korkabilirsiniz

  4. afoxstar afoxstar Haziran 23rd, 2013 at 01:08

    sonu boyle bitmese daha iyi olurdu

  5. badgod badgod Haziran 23rd, 2013 at 23:10

    süper filmdi sonu hiç beklediğim gibi çıkmadı güzeldi ama keşke öyle olmasaydı

  6. ömer ömer Temmuz 14th, 2013 at 19:42

    2 de sonu güzel bitiyor:D

  7. sadu sadu Temmuz 23rd, 2013 at 20:09

    sonu sacma oldu ama genelde guzel filmdi

  8. arda arda Temmuz 25th, 2013 at 19:20

    2.filmini izleyin 3.filmi de çıkacak galiba collector çok korkunç değil şu ana kadar hiç bir filmden korkmadım hepsi komik ama koleksiyoncu işkenceyi çok iyi biliyormuş sevdim

  9. batu batu Ağustos 1st, 2013 at 11:37

    filmin en başı filmin genelinden daha korkutucu böyle bi şey olabilir mi?

  10. ali kaan ali kaan Ağustos 4th, 2013 at 18:51

    nefesız izledim korkudan :S

  11. HÜSEYİN HÜSEYİN Ağustos 8th, 2013 at 19:44

    mükemmel ötesi ama katil kim o zenci adammı anlamadım ben

  12. Görkem Görkem Ağustos 17th, 2013 at 13:13

    Film gerçekten çok güzel ama katili görme umuduyla 2. Filme direk dalış yapanlar boşa beklemeye devam etsin :))

  13. ayşegül ayşegül Kasım 21st, 2013 at 10:18

    Bence tam olması kerektiği gibi sonu olmuş.

  14. kagan kagan Kasım 21st, 2013 at 19:50

    abi koleksiyncu hic kendi tuazana yakalanmıyomu yaww :D

  15. derya derya Kasım 23rd, 2013 at 19:12

    Süper bi film yaa . 2′de çok güzel . 3 ne zaman ?? off sabırsızlıkla bekliyormmmmm

  16. Osman Kantar Osman Kantar Aralık 10th, 2013 at 21:14

    Arda’nın yorumuna gülmekten yarıldım. Hiç bir filmden korkmamış şimdiye kadar. Bu çocukların piskolojisini anlayamıyorum! :D

  17. miray miray Aralık 15th, 2013 at 17:08

    çok manyak bi film bayıldııım sabırsızlıkla 3 ü bekliyorum :d

  18. ilkhan ilkhan Aralık 22nd, 2013 at 15:10

    cok güzel film korkmamak istersiniz :)

  19. emir emir Ocak 28th, 2014 at 15:55

    evet film güzel ben 3.sünüde izledim 3le bağlantılı ve mutlu bir son oluyor. 3ü izleyin ^_^

  20. Merve Merve Nisan 6th, 2014 at 16:16

    Çok korkunçtu bide adamın midesini deşiyordu

  21. kübra kübra Nisan 14th, 2014 at 15:35

    Bence Film Güzel Ama Pis Yerler Warr Gögüs Falan Bunları Silin YHnaa

  22. 755 755 Nisan 29th, 2014 at 19:22

    çok gğzeldi ama adam çok akıllı

Siz de film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)