Harry Potter ve Ölüm Yadigarları: Bölüm 1 / Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I sihir dünyası büyük bir savaş içerisindedir. Ayrıca karanlık lordu hızla güçlenmekte onların başını ezme planları yapmaktadır. 7. yılında okula geri dönmez ve ona verilen görevi tamamlamaya çalışmaktadır. sırrı keşfetmek için zorlu yollardan geçecek bu yolculukta geçmişiyle ilgili pek çok şey öğrenecektir.

Vizyon Tarihi: 17 Kasım 2010
Yapımı : 2010 – ABD, İngiltere
Tür : Aile, Fantastik, Macera
Süre: 146 Dak.
Yönetmen : David Yates
Oyuncular : Helena Bonham Carter, Emma Watson, Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Alan Rickman
Seslendirenler : Serhan Arslan, Sefa Zengin, Toby Jones, Ali Düşenkalkar, Özden Ayyıldız
Senaryo : J.K. Rowling, Steve Kloves
Yapımcı : David Heyman, David Barron

Fragman

Etiketler:

Konu Yorumları
Mesaj

Harry Potter ve Ölüm Yadigarları için 61 yorum yapılmış (Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)


hayatımda izlediğim en güzel film serisiydi.keşke bitmese……ve ronald ve hermione çok tatlılar onları çok seviyorum


kitabın devamı yazılmalı.çok istiyoruz


çokkk güzel bir film işallah yeni serileri de çıkar ben herkeze tavsiye ediyorum gerçekten çok güzel.


bence çok güzel harry potter ve cini çok yakışıyorlar bitmesin ya


güzel bir film Haziran 13th, 2013 at 15:38

Harry Potter serisini zaten çok seviyorum fakat bu çok çok çok güzeldi… kesinlikle tavsiye ederim…


Harry Potter serisi çok güzel muhteşem ve unudulmaz bir film
Severus Snape ise en çok sevdiğim obraz oldu
Teşekkürler


BU FİLMİ ÇOK SEVİYORUM İNŞALLAH YENİ SERİLERİ ÇIKAR


muhteşem bir film .. bu seriye bayılıyorum . onlarca kez izledim ama yinede bıkmadım ..


Bir potterhead olarak bu ariye bayılıyorum hayatımda sadece 7 kitap ı zevkle kudüm ve sadece 8 gilmi zevkle izledim …….. ♥♥♥


bir rubert grint hayranı Temmuz 1st, 2013 at 12:54

ronald wheasley (rubert grint) ve hermione grenger (emma watson) ikilisini çok seviyorum.Filmi baştan alıp alıp izliyorum.Keşke hiç bitmese…ve harry potter yani daniel redclifffe’yi çok çok seviyorum . Rubert grint yani aşkımı unutmamalıyım.Filmde hermione ve ron çok tatlı…


Çok güzel bi film tekrar tekrar izlemekten asla sıkılmıyorum. keşke hiç bitmese. en çok sirius black öldükten sonra ağladım :(


gerçekten sürükleyici bir dizi.ama ölüm yadigarları 1 in sonu pek iyi bitmedi.ne yazıkki tom riddle(lord voldermort) asasını aldı


hermonie granger (emma watson) Temmuz 17th, 2013 at 16:52

çok güzel bi film her gün bi filmini izliyom en sevdiğim bölüm ateş kadehi ama bu seride harika izlemeden duramıyorum


film çok iyi ama site sıkıntı çıkarttı :(( belkide sıkıntı benim internetimdedir ama tek part izleyemiyorum :((


Tek part kontrol edildi herhangibi bir sorun görünmüyor.


yüzüklerin efendisi kadar güzel olmasa da yine de çok çok güzel bir seri herkese tavsiye ederim ama bence en güzeli ilk filmiydi


Bu seriye bayılıyorum.Çok sürekliyici gerçekten.Umarım devamı gelir :)


bu harry de bi onla çıkıyo bi bunla arkadaş :D


harry potterın hayranıyım onun hergün serisini izlerim keşke herry potter le tanışma imkanım olsa


voooov süper bir film bu sitede çok güzel teşekkürler belkide bin defa izledim bunu çünkü harikaaaa bence serisindeki en güzeli buydu tabi sırlar odası hariç :D seni seviyorum harry potter


Bne ce hArry Potter serisinin hepsi harika.Ama ben en çok Azkaban Tutsağı’nı seviyorum.


bayılıyorumm su seriye dünyanın en güzel kitapları ve filmleri..


Dobby nin ölmesine ağladım :(


muhtesem bir film rowling buyuk bir yazar.guzel roman guzel film.adrenalin dolu


bu bölümde gerçekten güzeldi bu seriye bayılıyorum.


Yaşım şuanda 21 ve ben bu filmle büyüdügüm kendimi çok şasnlı hissediyorum 10 yılda tamamlandı Harry Potter (HP) Biz bu filmi daha bi zevkle izledik niye sorarsanız her yaz acaba yeni serisi cıkacakmı bi filmi kitabı vs.. beklemekle geçti :)( şimdi ise otur bir günde seriyi bitir. )

Hakikaten de Emma Watson dedigi gibi Harry Potter filmi ben ölünceye kadar benle birlikte gidecek..

Daniel Radcliffe cıkan olaylar beni gerçekten üzdü o bu filmi hakketmedi haberi bilenler bilir neyse uzatmıyam :)

ADMİN SİTENİZE BİŞEY DEMEK İMKANSIZ İNŞ DAHA İYİ YERLERE GELİR SİTENİZ.


çok güzel bir film.keşke lord woldemord ölmese idi


benim adım bir hiç Ağustos 19th, 2013 at 15:36

bence harry çok yakışıklı bu serinin devam etmesini istiyorum en sevdiğim filmi zümrüdüanka yoldaşlığı :D


çokk güzel harry poter in hayranıyım


bu film çok güzel ama ben 1. part izleyemiyorum 5 dk geçiyo part bitiyor neden böyle olduğunu bana açıklar mısınız.


ya dobby ölmeseydi çok tatlıydı çok üzüldüm :(


bu film cok guzel ben defalarca izlesem bile bezmem


en güzel film serisi bence herkesin begnisini alan harry potter filmini her senesi macera ve üzüntü


çok korkunç…


sitenizdeki filmlerin sesleri çok kısık bu filmde de aynı sorun var linkler güzel ama ses sorunlu


ben bu harry potter serisinin tüm flimlerin vede kitaplarını defalarca okudum keşke bitmese


çok güzel bu film keşke bitmese ya of bütün bölümlerini izleyin tavsiyem


bence en güzel Azkaban tutsağı kurtlar kapışıyo ruh emiciler var kuş var en güzeli bence Azkaban tutsağı çok güzel filmi


adamın kolyesi illüminati


yav bence albus severus potter dan devam etmeli


harry potter hayranı Ağustos 29th, 2013 at 09:56

This video has been removed from public access. hatası veriyo tek partda kontrol edermisiniz


Bilgilendirme için teşekkürler tek part hd olarak düzeltilmiştir.


harry potter bağımlısı Eylül 1st, 2013 at 12:02

yaa admin bir şey soracam harry potter kitabı siirte var mı varsa hangi kırtasiye ve benzeri yerle de var söylermisin


Bilgisayar başından kalkıp bir kitapcıya gidersen bulabilirsin olmadı bir sürü kitap sitesi var


İnternetten mi kaynaklanıyor bilmiyorum ama bende 4 .part açılmıyor


4. part sağlam herhangibi bir sorun gözükmüyor.


Sesi çok fazla kısık ama film harika :D :D :D


harikaya en güzel filmlerdn birtanesi.. :))))) :))))) :)


süper bir film kesinlikle :) admin bize bunu sinamada deilde burda izlettiğin için çok teşekkürler saol varol :D haa bide harry potter serisinin en güzel filmi harry potter ve ölüm yadigarları bölüm 1 ve bölüm 2 izlemenizi tavsiye ederim :D <3


dobi keşke ölmeseydi onun için ağladım valla


sürükleyici bir film bence herkes izlemeli


SÜPER Bİ FLİM BENCE İZLEYİN BU SERİYE BAYILIYORUM SÜPER Bİ SERİ HERMİONE <3


baska sıtelerden on kat daha ıyısınız her sey ıcın tesekurlerr


Hermoni bir harika ama heriyle evlenseydi daha iyi olurdu


film çok iyi hazırlanmı güzel bir yapıt ben heri potırın bütün filimlerini yapıtlarını beğeniyorum başarılar dilerim organize edenlere de başarılar dilirim çok iyi olmuş


bence bu film çok güzel en iyilerinden biri ama bellatrix ve hermione sahnesi çok üzücüydü hermion’ye işkence yaptı bellatrix.


Bu film bir insanın izlemesi gereken filmlerin başında geliyor bu seri büyük bir efsane buda onun destansı finalinin 1. bölümü…


ben bunu cokk byndimm olum yadigarligi iki de cok guzell


YA BU NE YA BENDE ACILMIYOR YA ADMIN KURBAN OLIM BANA BIR YARDIM ETTTT


Film güncellenmiştir sorunsuz izleyebilirsiniz.


muhteşem.odamın her yerinde harry potter posterleri var.yatak örtüm çalışma masam kitaplığım halım duvar kağıdım herşeyim harry potterlı.kitaplarını100-150 kez okudum


Yorum Yap