Harry Potter 4 Ateş Kadehi - Harry Potter and the Goblet of Fire Büyücülük ve cadılık okulunda 4. yılına girmişler artık korkutucu serüvenlere ve kanlı canlı bir lord ile yüzleşmeye adım atacaklardır. Ayrıca bu yıl turnuvayı dışardan izlemeyecekler. Rakip büyücülük okulunun en iyi öğrencilerinle ölümüne turnuvaya katılacaktır.

Vizyon Tarihi: 18 Kasım 2005
Yapımı : 2005 – ABD, İngiltere
Tür : Aile, Fantastik, Macera
Süre: 157 Dak.
Yönetmen : Mike Newell
Oyuncular : Emma Watson, Robert Pattinson, Daniel Radcliffe, Gary Oldman, Rupert Grint
Seslendirenler : Murat Şen, Ali Düşenkalkar, Özden Ayyıldız, Hazal Erdal, Mazlum Kiper
Senaryo : J.K. Rowling, Steve Kloves
Yapımcı : David Heyman

Fragman

Etiketler:

Konu Yorumları
Mesaj

Harry Potter 4 Ateş Kadehi için 58 yorum yapılmış (Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)


Çok güzel bir film ben Run ve Hermoni’nin birlikte olmasını isterdim


Harry Potter serisi en sevdiğim seri hiç değişmedi keşke harry potter 8 çıksaydı…


Bunda ROBERT PATTİNSON da oynuyor


bence serinin en güzel filmi ben daha çok harry ile hermione nin birlikte olmasını isterdim


hary poter serisi inanılmazdır ben daha çok hary nin çinli kızla birlikte olmalarını isterdim


çok çirkin bir filmdi hiç beğenmedim kimseye tavsiye etmiyorum


Film kitaba göre çok yanlış öncelikle o yaşlı adam voldemort’u görüp odasına dalıyor,sonra da ölüyor.Ardından Harry o rüyayı gördüğü sırada Dursley’lerin evinde ve o yüzden Hermione yok.Ve filme quditch dinya kupası konulmamış,halbuki konu açısından çok önemli bu.


tamamen mükemmel bir seri izlemekten hiç sıkılmam beğenmeyen gitsin camdan atlasın


vaav harika özelliklede robert pattinson :D ♥♥


Ben bir kaç yoruma cevap vericem. İlk önce Kaan arkadaşımız eğer senin dediğin gibi kitabın tamamaı film olsa en az 3 veya 4 saat sürerdi bu film.2. olarak esen arkadaşımız zaten J.K. Rowling bir konuşmasında devam edeceğini söylemişti.Belki çıkmayabilir ama umarım çıkar.


Normalde çok ağlayan birisi değilim, ama hep bu bölümde Cedric öldü diye ağlıyorum ama hep :D


çok sevdiğim bir film keşke harry ve hermione birlikte olsalar çok yakışıyolar.
herkese tavsiye ederim başka tavsiye olarak alacakaranlığı izleyebilirsiniz.


Kesinlikle çok güzel bir bölümdü :D Robert Pattinson var zaten :D Cedric öldü diye çok pis ağladım ama


ben cok sevdim ve herry ile hermione nin birlikde olmasini isterdim Yakisiyolar


bazı yanlış anlatımlara açıklık getirmek istiyorum.eğer film kitaba göre uyarlansaydı 2 saatten fazla sürerdi zaten quidtich filme konulmuşş ve bana göre harry potter ve serisi mükemmel bana göre …


sude arkadaşımıza hiç katılmıyorum çünkü bu film çoğu filmden daha güzel


rorynin babaası 10. doktor vay be :D


Bence kitabı filminden kat kat güzel . neden diye sorarsanız daha ayrıntılı daha çarpıcı daha güzel. kitapta oyuncuların hislerini açıklıyor .geçmişini ne hissettiğini .ama yinede güzel teşşekkürler J.K Rowlinge.


filmi izleyip kitabi okuyun daha güzel. ya da tam tersini yapın.iyi oluyor anlamlı olur.


film çok güzel özellikle o çalan rock’n roll şarkısını b8ulmayı planlıyorum.Elbette kitabı daha güzel ama film işte bir kişinin hayal gücü ve benimkine çok uymayan bir hayal gücüymüş.Kitabını okuyun ve kendi gözünüzden bakın çok daha güzel oluyor.


bence ron ve hermoni birlikte olsunlar


okumak daha çok heyecanlandırıyo amabu da güzel :D


çok güzeldi herkese tavsiye ederim serinin en güzel filmi


önüne ani bişi çıkınca kalp krizi geçiriyom :)


ben harry potter in dambıldor ile birlikte olmasını isterdim.


bence harry potter ve hermoni birlikte olsunlar nese film çook güel iyiki kitaba uymamışlar çünkü film uzun sürebilirdi


ecem (harrypotter) Ağustos 23rd, 2013 at 01:12

bu site çok güzel arkadaşlarımla önerdiğimde hep beraber izlediğim ilk film herrypotter çok güzel iki gün serisini seğretik bazı yerleri geçerek yoksa çok uzun ama buna değer bence dünyadaki en iyi film o kadar seviyorumki ben bu seriyi birinci sıraya koyarım arkadaşlarımdan nefret eden damlayı bile hayran bıraktım ve bu siteye diğer baktığım bir site harry potter filmi olmadığı için teşekkür ediyorum tüm izleyenlere iyiseyirler diliyorum


Ben hermoninin yerinde olmak isterdim.Çünkü güzel ve zeki bir kız ;-)


harry potter serisi çok güzel fakat benim en sevdiğim film yüzüklerin efendisi hepinize tavsiye


film çok güzel de voldemort’un geri dönmesine çok üzüldüm.ve biz potterhead’lar olarak voldemort demek ten korkmuyoruz


zaten son bölümde ron ile hermoni çıkıyo ayrıca aynen ben de bu seriye bayılıyorum keşke hiç bitmeseydi


Ben Şunları Demek İstiyorum 1. Harry Potterle Hermoyni Birlikte Olsa İyi Olurdu
2.Güzel Bir Seri
3.Süper Oyuncular , Ve Oyunculuklar
4.Cedricin Ölmesine Üzüldüm .
5.İlerde Room,Hermoyni Birlikte Olmasınada Biraz Üzüldüm Çünkü Sonunda Roomun Kız Kardeşiyle Birlikte Oluyor Harry Onada Biraz Üzüldüm Yakışmıyorlar Çünkü Daha Çok Yakışan Harry Hermoyni
Di Bana Göre


İzleyemiyorum


Partlar güncellenmişstir. Tek part alternatifi 720p olarak eklendi


Bence çok güzel bbir filmdi herkese tavsiye ederim ve ayrıca ron ile hermoine dahada çok birbirilerine yakışıyorlar.Serinin en güzel filmi seçilse bence serideki tüm filmler 1. olurdu


HARRY İLE HERMONİ BİRLİKTE OLSALAR DAHA İYİ OLURDU. HARRY VE SEVGİLİSİ HERMONİ POTHER EN SON BÖLÜM BÖLE DEĞİŞSE ÇOK GÜZEL OLURDU. GALBA HARRY İ SEVİYOR AMA BELLİ DEĞİL.


keşke sekiz çıksaydı benim hayatımda en sevdiğim film bu şu ana kadar


Bu film iyi olduda ama abi harry potter yine hep o 1 .ci birde başka biri olsa birinci daha iyi olurdu


Çok iyi bir film ve bana göre serinin en iyi filmi izlemenizi tavsiye ederim.


Harry potter a bayılıyorum. Büyü dünyasına gitmek isterdim. harry ile beraber olmayı ve harmony ve rone un çıkmasını ve beraber birlikte takılmayı isterim. Admine çok ama çok teşekkürler. Böyle güzel site ve film yüklediği için her gün okuldan sonra seyrederim alışkanlık oldu:):):):):)


ben filmin tüm bölümlerini defalarca izledim ama hiç sıkılmadım çünkü flim kendini izletiyo herkezede tavsiye ederim


harry potterin tüm serisini izledim ve hiç sıkılmadım çok güzel


kitaba göre filmin çok yanlışı var arkadaşlar yaşlı adam voldemortla konuşmalıydı ve daha sonra ölmeliydi


hary Potter 8 çıktı ölüm yadigarları 2 1. ise sadece ölüm yadigarları


esen arkadaşımız sormuş onun için söyledim yani istek belirtmiş gogle de yazarsan çikar ama bu sitenin adını yaz ondan sonra dediğimi yaz


çok güzel bir film j. k . rowling e çokk teşekkür ederimm keşke bir sürü serisi olsa


harry potter hayranı Aralık 5th, 2013 at 19:00

ben tam bir harry potter hayranıyım tüm serisinin filimlerini en az 14 15 kere izledim ve de tüm serinin kitabını okudum hepsinin cd si var bende tüm serinin vikipedisini okudum yıllardır bu filimleri izliyorum özelikle fred ve george hayranıyım ayrıca kimse harry poteri benden iyi bilezzzz


harry potter hayranı Aralık 5th, 2013 at 19:02

kapışmak isteyen varsa buyursun kimse harry potteri benden iyi bilemez diyorum ben bana sor sorun hadi hadii


insan bu seriyi izledikçe rowlingin hayal dünyasına hayran kalıyor olmayan bir şeyi hayalen kurmak inanılmaz zor bir şey ha bu arada harry potter hayranı sana rakibim


öncellikle ruun ron diye yazılmıyor ve hermonie hermoni diğe yazılmıyor onu söylemek isterim

ve harry potter serisini her bölümünü en az 6,7 kez izlemişimdir ve hiç bıkmadım çooooooook güze bir film tavsiye ederim


Neden Harry Ron Hermoni Gibi İsimleri Yanlış Yazıyorsunuz :D
Ama Çok Güzel Olmuş Film


Bence Hermoni Ve Harry birbirine çok yakışıyorlar


Ne biçim bir gramer, ne biçim bir edebiyatınız var.
Heri; Harry diye yazılıyor.
Hermoni; Hermione diye yazılıyor. Evet -mione ile -_-
Roon, run ya da hangi şekilde yazdıysanız artık; O da Ron diye yazılıyor. Hatta filmde doğum adı da Ronald .
Kitap ile film birbirinden uzak olmuş diyenler var. Arkadaşım zaten kitaptan uyarlanmış olmasına rağmen bağımsız bir seri Harry Potter.
Ben bu filmi kaç kere izlediğimi saymıyorum bile ki, seriyi onlarca kez bitirmişimdir. Ayrıca başrol ve seri filmine özel konuk oyuncuların yakından takipçi bir hayranıyım.


Harry potter en sevdiğim seri Emma Watson da en sevdiğim kadın oyuncu Yani Hermione Granger


bu film serisi bir harıka harry potter hayranıyım bu arada xd


öncelikle şunu belirtmek istiyorum harry potter serisi 7 kitaptır :
1-Felsefe taşı
2-sırlar odası
3-azkaban tutsağı
4-ateş kadehi
5-zümrüdüanka yoldaşlığı
6-melez prens
7-ölüm yadigarları (film olarak 2 ye bölünmüştür) arkadaşlar bu 7 kitabın içindeki her şey filmde anlatılsaydı en az 20 bölümlük bir dizi olurdu gerçi bence öyle olsa daha iyi olurdu ama bence düşünün 2001 yılında çekilen bir filmden bahsediyoruz bence 2014te olmamıza rağmen çoğu filmden çok çok güzel … Aynı zamanda kitaplarının hepsini 4-5 kez okudum ve bende sıkı bir harry potter hayranıyım ayrıca dinimizde de büyü var…Ve doğru olan yanları olabilir ..isteyen araştıra bilir dinimizcede büyü vardır ama yapmak müslümanlıktan çıkarır sonuç olarak harry potter a aşığımmmm <3 <3


bu filmi çok seviyorum Harry bence süper :D


Sude Sen filimden Ne Anlarsın Bu Filimi Kimse Benden Çok Sevemez Ayrıca Hermoni Ve Hariy’nin Brlikte Olmasını İsterdim.


Yorum Yap